älskade aparater

ja tänk om man ändå hadde en apaprat som itne va som alla andra. då skulle den apparaten vara som mej=) weeii där fick ja te det=)  men skämt å sido elelr det ä kalrt hela mit liv ä ett skämt å sido meeen vafan inte gråter ja för det=) ja arh bara allmänt skit kul varje gång ja försöker öppna brö fitta å tjatar lös mä mina lösaktiga vänner=)

ja va ska man tro om saker här i världen? jaaa man kan juh itne tro att jag ä 25 år å väldit atraktiv mend et kan ni ger er fan på ja ä iallafall 25 å o kysst. meen det ska det snart bli ändring på!! ja fylelr juh snart 26 då blir det ändring på åldrandet suck!! elerl ska man sejja su kuk nej ja vet faaan nu spelar det i huvve på mej igen=P kan ingen jälpa mej med mitt eviga tjöt å träl vetcha hur det skulle vaom ja skar dän tunga på mej sj? va jobbit å bara kunna väsa fram att viktit man har att sejja. jaja men nu ska ja söve elerl åtminstånde äta lite fil å kika på tv sen upp te möran kl halv 6 å åka te jobbe å stri mä dolman å johann a =)) yeeeppiiee å ni tjejjer som inte ahr nått att göra på onsdag hör av er till mej så ska vi spela kula på mitt köksgolv ja låvar! ingen vågar utmana mej!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0