in eller ut? ut å in

onödigt innehåll i denna blogg.

får man penetrera på ett matbord? jag hadde en livlig debatt om det tidigare idag. det enda jag kan tänka mej att penetrera på ett köks bord är när man för in gaffeln tex i en potät. elerl kallas det penetration?
penetration har inte det något med att göra om man för in ett föremål i ett redan existerande hål. för ja har alldrig hört någon använda det om man ska ha hål på en balong ta å penetrera balongen så den går sönder. då sticker man juh oftast  sönder den eller möjligtvis skär etc.
hmm ja det kan man undra på.men det vore trevlit mä köksbords penetration nån gång så man kan få rätsida på det här. för detta är en fråga som har gäckat mej här nu i flera timmar!!

fan ja lär ringa sotarn imöran. han skulle juh vart här å provtryckt min skorsten=) han har nog bara glömt bort mej. lätt att göra med en liten pojke som mej=)  j

o däv a juh så att jag skulle montera in en kamin så ja slipepr frysa så ja kan istället mysa å pysa framför den varma kaminens sken den ska man inte ha då mellan sina ben då kan det göra ont på sina ställen framåt kvällen. ja tror ja ä ganaska värdelös på det här=) finns det nån människa i detta runda län som verkligen läser det jag skriver?  

nej ja vill äta lite fil nu. jaa igentligen vill ja äta vad som hällst ja tror ja ä lägga mej å äta narkoman.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0