saaben i garaget

ja dä va juh inte så va att jag mena riktit det i ordets riktiga bemerkelse va. utan det va juh någe annat ja menade så att bli inte sura på mej för attja itne förstog va ni sa om det elelr tyckte jag va jobbig på så vis va.

det vore juh trevlit om man nu skulle få ha saaben i garaget men det får man juh itne ha allt fö ofta.för råkar man då trycka lite på lysknappen så va det juh inte lyset som tändes utan det va en fuktskada som uppkom då som man va tvungen å ta reda på. så att ja menar det att ja vill juh kanske inte pakeraq den där men nån kväll kan saaben vell få parkera där tycker juh jag. men det finns juh inte så många garage att låna så en får juh bli utan som vanlit =)

fan va kul ja hadde idag ändå med julle regur brälasse å zandra. vi åkte in te köpparberg jaa det va kanske iten så kul där inne men resan i bilen tyckte jag va sköjjigast haaha fast nån liten tös i mitten kanske tyckte vi blev ltie jobbiga;P haha  ja vist fan ja vann juh en nalle åckså som ja fuska till mej elelr aj fusjka å fuska ja menar juh att ja sa juh bara att jag fatta fel så fick ja ett försök till å då gick det juh bättre va. men nu lär ja nog ge mej å äta någe tycker jag=)

kan någon definera vad normal är föresten?  hmm det ä juh ett rätt så luddit ord jag anser emj vara ganska normal eller jaa vem fasen vill vara normal igentligen?  ja menar ja sejejr som ja brukar att
"om ja inte ä som jag är vem ska du va som mej"

ursäktra om det ä ltie felstavninga här å där men det beror på filen ja drack idag. och att jag ä så brutalt sugen på BÄR men då menar ja itne sånna bär som man inte kan plocka utan hallon å blå bär fan vas marrit mä lite glass å honung ja brukar glöra i årdning=)  man tar lite bär å lägger i en burk å häller på honung sen låter man det stå måra dagar sen ä det super gött att ha på glassen=)  

ja tror marknads gubbar har det rätt bra faktis. elerl va tror ni?
tänk att få stå bakom ett stånd hela dagarna som folk kommer å tittar på haah fan va ja ä rolig=)


go natt på er era härliga människor där ute=)

puss å kram om nån vill ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0