daghemet valen

japps det ä min prima arbetsplats det daghemet valen som vi kallar det=) ni kan juh förstå varför..

ska vi öla till hälgend et vill jag det ä så himla kul=) ja vet iten vatrför men ja ahr komit in i en såndära gladast i världen period just nu. rally bilen ä snart klar för race efter omlackning tävling första 1 nov mä regur i odensbacken=)  
skitkul på jobbet åckså dolam thö määän.

sen har aj juh spela in några nya disco hits. ja ä för säker på sånnt .fasst ja har inte riiiktit nått ut mä min musik än. men det kommer ja låvar! 
 
kan nån lista ut va det står king size på här framför mej?    nej klunde vell inte tro det men det är en sprit penna  som jag tror fan ja har ägt i 234234 år för den har förföljt mej hela livet. föresten det ä min bingolotto penna som ja målar hela lotten med när vi har gubb afton=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0