rull pastej

jaha utlösning är lösningen på alla problem här i världen  okej då nästan alla.. joo det ä sannt.
för tänk om dessa dumma päron terroriser som sladda in i skraperna i amerikat för några år sedan hadde haft det i åtanke?    -du achmed    - ja mabdulcha  tänk om vi alldrig mer får utlösning i paradiset?  - åjåj   -jaa va gör vi? - ja iten fan tänker ja chansa å köra in i huset för att alldrig mer uppleva det. 

ni ser så lätt hadde det kunna undvikas det tror ja iallafall å ja vet att jocke liger på samma plan som mej där.
å på tal om det varför ä gurkor inplastade? vilket slöseri mä plast nu igen!  fan vilken miljö vänn jag blevi på gammla dar=)  tomater eller päron är juh itne det.vem kom på den iden just gurkor?  - ja vet vi har lite gladpack plast kvar va gör vi mä den? joo ja vet! vi plastar in alla gurkor för det behövs? elelr nja. ingen som vil gå mä i min  stop the plast generation. i prenumerations premie får ni så klart en praktisk plast påse att använda när ni transoprterar mat. 

jävlar va ja iten hör nånting på mitt ena öra. det sa min tyska doktor att det berodde på att jag hadde en slang i örat.. nej ja skojja (oj va rolig ja ä)  det berodde på att jag har fått öron uinflammatoin va bögit trälit det är=P ja ahr ett dilemma vilken färg ska ja ha på rally bilen? hmm ja tror fasen på silver elelr av tror ni?  jaa ni tror nog inget för det finns bara en som läser denna å då har juh hon full makt å bestemma. fasen åckså! då blir det garanterat lila elelr brun typiska tjejfärger;) 

nu lär ja åka te mamma å få matlåda. ahh va skönt det ä å va 25 år å få matlådor av sin kära moder=) 

erkänn nån blir avis?   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0