uch å fy å binol

häää ja mår lite halv balle nu men snart så ä man vell igång igen håppas jag=)  ska ut å plocka isär min lilla 205 a där ute på gården å skämms. jaa det äv ell tur att man har sina fina små bilar å pilla på så man håller sej sysselsatt annaras skulle man juh bli stöllig!

ja fy fasen nejj nu ahr ja itne tid å sitta här å ljuga ja lär ut.  meen om ni nu skulle vilja mej något så ring  för ja ä så jävla sällskaps sjuk=)
 
fan vi hadde rätt så kul igår tyckte jag ivarjefall mä errol norstedh i spelaren kan det inte gå fel=))   eller hur mina vännerrrrreee

snoppjox å spekulant sås

neejj titt nu ahr ja en boende spekulant på stöva=) va fin den va!  en liten tallgoxe va ja älskar så fina djur.

tjo flöjt på er era idioteerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


                                                                               A COUNTRY BOY CAN SURVIVE !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0