ärlig?

ujja det ä jag det=)

nej vecha va en skulle ta å ljuga om idag då? jooo ! kanske om att det ä marken snart här i byn. jäkel va finnt va?
hummba va ska en ta å göre då månne ? joo vafasen vi tar å kalasar lite det tycker vi om=) är det nån som villa vara med? ja löver ja bjur på kaffe;)

snart kommer världen uppslukas av ett gigantisk svart höl som nåra forskare borti i vart vet ja håller på å bygga. meeen dä komemr bli en seeeg uppslukning. för ja hörde nån på radiolan att det kulle ta några antal milioner år för den att göra det . meen i prinsip skulle det kunna hända å vem ahr saggt att det itne är meningen? även fall det skulle ta 1231235235 miljoner år så kommer juh jorden försvinna då? jaaa åv em va det som sa det ? joo jag mm ni ser tur ni läser dessa fult vetenskapliga inlägg som jag gör . så va väntar vi på ! kan itne alla ta fram sina "den lille kemisten " lådan å börja pula å fixa mä lite salpeter å socker så kasnke vi åckså kan göra ett svart hål eller åt minstonde ett brunt hål. det skulle jag vilja ah flygandes i min kåk i allafall=)

tääänk så praktiskt det skulle avra .åå hej bruna hålet ä du här å suger i dej min nya platt tv. ächh det ä lungt den släppte iallafall ut 23 gram koldioxid vid tillverkningen så den va iten miljövänlig. nää nu blev ja å tänka på det mä.v afjantit ä det itne att max (hamburger kedjan)  har satt ut hur mycket koldioxid en törr sliski hamburgare släpper ut? finns det nån mer än mej som bryr sej å tar det med minst utsläpp? iockför sej så köper ja bara pomfrittes där för allt ä juh så brutalt oätligt!  aaahhaa det kanske ä dä! det ska va så otäckt så att ingen vill ha det hmmm jaa så ä det. nej fan nu blev det långt. ja får je mej annars läser ignen detta. elelr det ä klart det jör nog ingen endå=)

tjohejjs0)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha du är så störd :d skriver från telefonen nu så mitt namn kommer inte med men det är från julle iaf! ;)

2008-09-09 @ 22:34:33
Postat av: Sara

Haha, jag och patrik kommer ikväll ;)

2008-09-12 @ 09:05:41
URL: http://sooetnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0