jaqha

ibland kan allting abra vaa ! har ni nång gång funderat...
ja vet inte varken ut el in.  
har fu derat ska ajg åka till amerika sj i 4 veckor ? käns som om jag vill det men samtidit ä det skönt att ha någon med sej el ä det verkligen det? ja kan fasen klara mej bättere sj tror ajg ja vet iten vem ja skulle vilja ha med mig? elelr jo det vet jag men det vill nog inte han?  jag vill bara uppleva det sköna härliga livet utan måsten! men det ä svårt vafan va jag inte flödd 1860 för jävla skit! hälldre skulle ajg sitta utsvulten på e prärie å koka mej mitt kaffi å vakta hjorden av kor än att kunna slänga in en maträtt i micron å abra lägga sej framför tv n duv etva härlit att ligga ute framför elden å bara spana på stjärnorna  känna coyoterna yla i natten känna vinden å kylan bita i kinden uppe på yoming´s slätter fan så härlit snääla någon ta mej dit nu!

finns det ingen tjej som har asamma livs insikt som mej? att allt måste itne avra en fest att bara leva å ha det gött. isånafall kom hit så åketr vi!!!

nothing vill come betwen my hat and my boots !!!

Kommentarer
Postat av: LindaH

Jag kanske, men du kanske inte vi.. =/ pusss

2008-11-13 @ 23:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0