förlåt julle för stölden;P

Hur svarar du i telefonen hemma? jag talar itne mä främlingar!

Hur svarar du i mobilen? Hej mamma
Ringer det mycket till dig? hur låter det
Ringer du mycket till andra? jag har jämt återuppringen på
Vem ringde du senast? min mamma 
Dagens låt?
sug mej mina drängar: Eddie meduza
Dagens artist? Robin bergström
Hur mycket pengar har du? mindre än dej om du ahr mycket
Senast kramat och när? mej sj idag
Senast pussat och när? hur gör man det?
Antal timmar du sov inatt?  inte kan ajg veta det
Vem sov du hos senast? hmmm jocke=)
Vem sov hos dig senast? jesus när ahn va här
Vem vet mest om dig? okej då jocke
Vem vet du mest om? han i spegeln?
Vad ser du fram emot? att få äta min kvälls fil
Vilken buss åker du oftast? buss?
Vilken fråga ställer du oftast? ä du förbanna elerl sugen?
Vem är snyggast? menn svår fråga jag så klart!
Har du varit kär? ja imellan åt
Är du kär nu? naa tro itne det
Är du en bra flick/pojkvän? duuee! ja ä mr universum
Har någon varit otrogen mot dig? finns risk ja
Har någon varit otrogen mot någon med dig? ja käreväl
Hur många på din vännerlista har du hånglat med? alla måste hångla mä mej för att bli min vänn
Har du sett din bästa vän gråta? ja ahn gråtte för ja tog hans turtels


Kommentarer
Postat av: julia berg

är inte jag din vän, mr universum? va va va?

2008-10-22 @ 10:58:08
URL: http://juliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0