kan jag det hära?

jäkel anacka då va man här å ska skriva meninglösa dagböcker?

hmm undra hur det komemr funka komemr ja göra det i 1 vecka elelr 2 vem vet?
men en sak et ja å det ä att många kommer nog störa sej på min exemplariskt profstiga stavning och på att jag tror ja kan skriva fort fast igentligen blir det bara fel här å där .

meeen vafan inte enns jag ä juh felfri så det ä bara å köra på.   vad vill ni läsare som jag iten har å itne häller kommer få att jag ska skriva om då?

njaa ja kan vell börja mä å tala om att jag är onödigt säker på att skriva saker som follk itne fattar ett dugg utav. är det itne det man ska göra här i internätt världen?

njaa vetcha om en skulle ta å höpp ner blan sängklärna å försöka få e blunn i öga innan en ska upp imöran=)

å duu  julia snart så har ja gått om dej i besöks antal på en vecka;) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah skulle inte tro det robban :d men jag länkar dig så har du en chans iaf ;)

2008-09-08 @ 22:38:33
Postat av: Julia

och det där var från mig fast inte mitt namn kom med!:P

2008-09-09 @ 10:37:52
URL: http://juliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0