kom till mej=)

hejhej 
weiii snart kommer du till mej=) fan va ja längtar har saknat dej bara så du vet. fast det vet du nog redan.
håppas det kan bli som förr hmm fast det är nog ganska svårt=/ men ja tror vi löser det mä våra idiotiska ideer å övermänskliga egenskaper.  aj lövvv youu tror ja=)

jaha vetcha om jas akulel ta å käka ett gammelt törrt chips som jag köpte nyss ja tror det ä smarrit, dom ser goa ut di som ligger å häver runt sej i pösan i varjefall.. ja lär smaka. 
uuhh däv a smaskens det. nu tar ja nog å lägger mej å knaprer i mej hele pöösen för det är jag värd tycker jag. kan det alldri finans nån som vill göra mej sällskap med det. nää trodde vell itne det. men vill ni det så får ni gärna låna en natt särk å såva mä mej å texas=) 

fan va ja ahr ide törka idag min järna känns som ett saltat lant chips med lite mes ost på.

nu ska farfar såva=) go natt mina löv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0