tjoflöjt

har vart en trevlig hälg tycker jag=) kalasade påf redan å det va suuper sköjj samma hände i lördas eler ja vi va några vbara som saggt å åkte in te köpperberg. sen så jälpte jag juh jocke å flytta in fan va han tvungen å flytta eenda höggst upp! ja tydligen.

ja kom å tänka på en grej elelr nej det gjorde ajg itne det va bara nått som slog mej att .. nää ja vet iten va ja ska sejja..
men ja vet juh det att ja kika på film mä julle sara å syvvan ååå det ä juh för jävla tur det mä=)  för annars hadde ja iten kunna lura till mej 2 kinder ägg som jag gav te sara å julle men dom ville itne ha dom så ja fick dom tillslu.!!  meen det dom inte viste var det att det va det som va hela min briljanta plan.  dom sa det att
 " åååhh men va fjantit kinder ägg vafasen det sluta man juh mä när man va 14 gee dej"
å ja som ä som ett liter barn tänkte för mej sj hihi va bra nu får aj en ännu större samling. jamän det fick jag nu ahr aj 2 gubbar till till min enorma samling på hela jaa okej då det ä bara dom 2 jag ahr=)  elelr nej ja ahr juh en patrik stjärna som står på micron mä=))

nej nu lär ja fasen sööve litte granna. sjka upp halv 6 å jobba mä hänke som börgar hos mej idag..  ååh vilken tur nu kom ja på att lägga bullarna i en pöse ananrs blir dom törra te imöra...

go natt å ett speciellt go natt till dej ;)

Kommentarer
Postat av: julia berg

" åååhh men va fjantit kinder ägg vafasen det sluta man juh mä när man va 14 gee dej"

ahahahaaaaaaahahah! men jag åt ju halva iallafall så sluta tjut med dig :)

2008-09-28 @ 23:27:33
URL: http://juliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0